Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Gdy tylko zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz potwierdzenie wysyłki, w tym numer umożliwiający śledzenie przesyłki. Oznacza to, że zawsze dokładnie wiesz, gdzie znajduje się Twoje zamówienie i kiedy spodziewane jest jego dostarczenie. Średni czas wysyłki wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Jeśli jednak wystąpią jakiekolwiek opóźnienia u danego partnera wysyłkowego, prosimy o kontakt z nami. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał swoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe.
Status mojej przesyłki nie uległ zmianie. Co mogę zrobić?
Należy pamiętać, że wyświetlenie pierwszego statusu doręczenia przesyłki może potrwać do 24 godzin. Zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 2-4 dni roboczych.
Czy możliwa jest dostawa do paczkomatu lub urzędu pocztowego?
Tak, dostarczamy również do paczkomatów lub urzędów pocztowych w Niemczech. Jako adres dostawy należy wybrać "Packstation" lub "Post office". Wprowadź swój numer klienta DHL i numer Packstation w odpowiednim polu.
Jakie są koszty wysyłki?
€ Dostarczamy zamówione przedmioty od 50 wartości zamówienia bez kosztów wysyłki bezpośrednio do domu.

Czy podane przeze mnie dane zostaną przekazane dalej? Twoje dane są u nas bezpieczne! Podane przez Ciebie dane zostaną przekazane wyłącznie osobom odpowiedzialnym za płatność i dostawę.
Jak zostanie wysłane moje zamówienie?
Na terenie Niemiec wysyłamy za pośrednictwem DHL lub DPD, przesyłki zagraniczne są wysyłane za pośrednictwem naszego partnera spedycyjnego DHL.

Do jakich krajów dostarczamy przesyłki? Dostarczamy przesyłki do następujących krajów: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Włochy, Francja, Dania, Liechtenstein, Luksemburg, Holandia, Portugalia, Szwecja, Słowenia, Hiszpania, Węgry, Czechy.

Co muszę zrobić, jeśli mój adres dostawy ulegnie zmianie? Dopóki zamówienie nie zostało jeszcze przekazane partnerowi wysyłkowemu, nasz dział obsługi klienta może wprowadzić zmiany w adresie wysyłki. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim partnerem wysyłkowym lub uzyskaj niezbędne informacje za pośrednictwem numeru śledzenia / numeru śledzenia przesyłki. Aby zmienić adres dostawy na koncie osobistym dla przyszłych zamówień, wystarczy poprawić adres w sekcji "Moje konto" i ponownie zapisać adres.
Czy dostępna jest dostawa ekspresowa?
Dostawa ekspresowa nie jest jeszcze dostępna. Będziemy jednak nadal rozszerzać naszą usługę dla Twojej korzyści.
Czy dostawa odbywa się w neutralnym opakowaniu?
Zamówienie wysyłamy w brązowych pudełkach z recyklingu z neutralnym nadrukiem "Twoja naturalna alternatywa".
Otrzymałem niekompletną lub nieprawidłową przesyłkę?
Jeśli otrzymałeś niekompletną lub nieprawidłową dostawę, chcielibyśmy z góry przeprosić. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Natychmiast sprawdzą Twoje zapytanie i zorganizują dostawę zastępczą lub wymianę tak szybko, jak to możliwe.

Czy mój adres dostawy może być inny niż adres rozliczeniowy? Tak. Jeśli nie ma Cię w domu w momencie dostawy, oferujemy możliwość dostarczenia zamówienia na inny adres dostawy (np. do miejsca pracy). Żądany adres dostawy należy wpisać w polu "Adres dostawy". Jeśli paczka została już przekazana partnerowi wysyłkowemu, skontaktuj się z nim w celu zmiany adresu dostawy/określenia żądanej lokalizacji. Jeśli paczka nie może zostać dostarczona podczas próby doręczenia, zostanie ona przewieziona do najbliższego urzędu pocztowego i tam będzie można ją odebrać. O możliwym odbiorze zostaniesz poinformowany za pomocą karty informacyjnej umieszczonej w skrzynce na listy lub e-mailem od doręczyciela.

Jak długi jest czas dostawy? Średni czas dostawy paczek na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

Jak mogę śledzićmoje zamówienie? Aby śledzić przesyłkę, otrzymasz wiadomość e-mail ze śledzeniem, gdy tylko przesyłka zostanie przekazana partnerowi spedycyjnemu.

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie? Dopóki zamówienie jest nadal przetwarzane, nadal możemy wprowadzać zmiany w adresie i produktach. Prosimy o kontakt mailowy (support@calmacbd.com) lub za pośrednictwem czatu. Przygotuj numer zamówienia i prośbę o zmianę. Jeśli potrzebujesz jej szybko, najlepiej zadzwoń do nas bezpośrednio.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi tutaj? Skontaktuj się z nami osobiście!

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 17:00 za pośrednictwem naszej bezpłatnej infolinii. Jeśli nie możesz się z nami natychmiast skontaktować, zostaw wiadomość głosową na naszej automatycznej sekretarce. Oczywiście w każdej chwili można również napisać do nas wiadomość e-mail na adres support@calmacbd.com. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrzyć Twoją prośbę.

Czy dostarczacie przesyłki do Szwajcarii?
Dostarczamy do Szwajcarii. Zachęcamy do wybrania żądanego kraju w lewym górnym rogu sklepu internetowego, a zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do naszego szwajcarskiego sklepu internetowego.

Moje zamówienie jest ciągle anulowane? Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem bezpłatnej infolinii lub support@calmacbd.com. Z przyjemnością pomożemy w realizacji zamówienia. Prosimy o poinformowanie nas, gdzie dokładnie zamówienie zostało anulowane. W większości przypadków może to być również związane z wybraną metodą płatności. Na przykład płatność kartą kredytową wymaga podania kodu 3D-Secure.